Vatandaşlar, Efeler Belediyesi’nin 444 80 09 numaralı Çağrı Merkezi’ni diledikleri zaman arayarak istek ve önerilerini iletiyor.
Efeler halkının başvurusunu alan ekipler, konuyu ilgili birimlere ileterek çözüm sürecini hızla başlatabiliyor.

Bu kapsamda görev alan Çağrı Merkezi çalışanları Ağustos ayında 2 bin 581 başvuru aldı.
Çağrı Merkezi aracılığı ile gelen taleplerin yüzde 96’sını sonuçlandıran Efeler Belediyesi’nin henüz gerçekleştiremediği 90 adet talep ise ilgili birimlerin çalışma takvimine eklendi.

Rutin çalışmalarına titizlikle devam eden müdürlükler, vatandaşların talep ve önerilerini de sırasıyla gerçekleştirmeyi sürdürüyor.
Efeler Belediye Başkanı Anıl Yetişkin konuyla ilgili yaptığı açıklamada,
