Ülkemizde online satış yapan Bayramoğlu Mobilya’dan katlanır masa siparişi verdik.
Siparişimizin üzerinden geçen üç günde MNG kargo ile masa geldi ve problem burada başladı.
Katlanır masa 20 Ağustos’ta saat 14.00 gibi geldi.
MNG kargo elemanı bu ağır bir eşya olduğu için ‘biz kargo elemanı olarak taşımıyor ve apartman girişinde teslim ediyoruz’ dedi.
‘Ağır eşyaları siparişi veren kişi kendisi taşıyor’ dedi.
Ben şaşırdım böyle bir şey olur mu? Çok saçma ve komik dedim.
MNG kargo elemanı ‘bilemem ağır olan eşyaları biz taşımıyoruz’ dedi.
Katlanır masayı apartman girişinde bıraktı ve gitti. Masayı eve ben ve eşim taşıdık.
Bayramoğlu Mobilya firmasından aldığımız masa paket içinde geldiğinden paketin özerinde Bayramoğlu Mobilya firması Watsaap hattı yazıyordu. O numaraya mesaj attım ve sorunu anlatım.
Sizi ve MNG kargo şirketini Ticaret Bakanlığı’na ve CİMER’e şikayet edeceğim dedim.
Bayramoğlu Mobilya’dan watsaap’tan söylediğim şikayetlere gelen cevaplar;
-Hayırlı olsun
-Üzgünüm
Hayır tam tersi
işlerine gelmediği için
Bu ilk değil çok mail attım kata teslim anlaşma…
Burada mağdur olan kim?
Müşteri, Bayraomoğlu Mobilya masayı satıyor para kazanıyor, MNG kargo taşıma parası alıyor kazanıyor.
Sonuç olarak benim ve benim gibi kişilerin mağduriyetini kimse üstlenmiyor!
Bunun bir cezai yaptırımı olması gerektiğini düşünüyorum.
Onun için de Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’nı göreve davet ediyorum.
Bu iki firmaya da cezai işlem uygulanması gerektiğini düşünüyorum.
Çünkü Tüketici Hakları Kanunu kapıda verdiğim sipariş evimin kapısına kadar getirilir ve orada teslim edilir olmasına rağmen. MNG kargo çalışanı masayı apartman kapısında teslim etti.
Gerekçesini sorduğum zaman ‘ağır ürünleri biz taşımıyoruz siparişi verenler taşıyor’ dedi ve sırtını döndü gitti.
Evet bu konuda Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’na ve Cimere şikayetlerimi yapacağım.
İnternet üzerinden alışveriş yapanlar bu sorunla sıkça karşılaştığını düşünüyorum.
Sağlıcakla Kalın