» Genel »

Kuşadası Sokak Festivali ikinci gününde de devam ediyor. Festival danışmanı Ayhan Sicimoğlu, deprem bölgesini anmak için üretilen 11 il biletinin satışı için çağrı yaptı.

Kuşadası Sokak Festivali’nin ikinci gününde gerçekleştirdiği zeytinyağı atölyesiyle bilgilerini aktaran Ayhan Sicimoğlu, etkinlik kapsamında 11 bilet basıldığını ve biletten elde edilecek gelirlerin deprem bölgesinde ihtiyacı olan vatandaşlara gönderileceğini de söyledi.  

Sicimoğlu, “Bu sene deprem nedeniyle 8 noktada yöresel yemekler yerine deprem bölgesindeki 11 ilin yemekleri yapıldı. 5 ayrı noktada bilet satışı var. 11 tane bilet var. Her birine harita var. Gelirler deprem bölgelerine bağışlanacak. 2 bin bilet basıldı. Süratle satılıyor. Lütfen biletlerimizi alın. Biletle beraber verilen haritayı da alın. Haritaya bakarak dolaşın, durduğunuz yerde biletinizi vererek yemeğinizi alın. Bilet satışı durduktan sonra konsere gideceğiz. Her şovda ayrı yemek var. Biletler alınmazsa küserim” dedi. 

“OTELLERİMİZ DOLU” 

Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel, festivale gösterilen ilgiden memnun olduğunu belirterek, “Olabildiğince ulusal uluslararası seviyeye çıkarmaya çalışıyoruz. İstedik ki bu festivalle bakış açımıza uygun, salondaki insanlarımızı oradan çıkartıp Kuşadası’nın tarihi sokaklarını gezdirelim. Çok keyifli bir başlangıç yaptık. Otellerimiz dolu. İstediğimiz de bu. Alanın yüzde 80’i dışardan gelen misafirlerimiz. Esnafımızın para kazanması için misafirin çok olması lazım. Bu gibi etkinliklerde dışardan çok misafir getiriyor. Esnafımız kazanıyor biz de mutluyuz” ifadelerini kullandı. 

“HAYAT SOKAKTA KUŞADASI’NA ÇOK YAKIŞTI” 

Mevcut projelerin devam edeceğini belirten KUSAV Başkanı Levent Köylü ise yeni projelerin geliştirileceğini duyurdu. 

Köylü, “Burası bir turizm kenti. Bu sene ikincisini yaptığımız hayat sokakta aslında bu sene devam eden birçok kültür ve sanat faaliyetlerini hayata geçiriş durumdayız. Yapacak çok şeyimiz var. İnsanlar aradıkları her tarzı Kuşadası’nda bulmaya başladılar. Önümüzdeki senelerde mevcut projelerimizi sürdürmeyi ve arttırmayı hedefliyoruz. Kuşadası bu tarz markalarını yaratmaya alışkın bir kent. Daha önce altın güvercin geliştirildi. Buraya gelen insanlar sokakta gezmeyi eğlenmeyi çok seven insanlardı. Hayat sokakta festivali de Kuşadası’na çok yakıştı” diye konuştu.